ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ – ΠΕΛΑΤΗ ΜΑΣ:
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΟΡΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΑΣ ΑΓΟΡΑ:
Το εμπορικό μας κατάστημα πώλησης ειδών ρουχισμού, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΩΤΣΑΚΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ που μας επιλέξατε για την αγορά σας. Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε, ότι τηρούμε αυστηρά και απαρέγκλιτα κάθε νόμιμη διαδικασία, πολιτικής επιστροφών και ακυρώσεων αγορών, γενικών όρων χρήσης και προστασίας προσωπικών δεδομένων. Κύριο μέλημά μας είναι να είστε πάντα ικανοποιημένη/ος από την συναλλαγή μας με το κατάστημά μας. Παρακάτω αναφέρουμε τους ειδικότερους όρους πολιτικής επιστροφών και ακυρώσεων των αγορών σας.
A.-ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Α1.- Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας. Μετά το πέρας των δεκατεσσάρων (14) ημερών οι αλλαγές δεν γίνονται δεκτές.
Α2.- Κατ’ εξαίρεση και για την περίπτωση ανωτέρας βίας, που η καθυστέρηση παραλαβής είναι πλέον της συνήθους και οφείλεται αποδεδειγμένα σε υπαιτιότητα του μεταφορέα, παρατείνεται ανάλογα το ανωτέρω χρονικό διάστημα.
Α3.- Η τήρηση των προθεσμιών πρέπει να αποδεικνύεται από έγγραφα, ( π.χ. σφραγίδα ταχυδρομείου, βεβαίωση κούριερκ.λ.π.)
Α4.- Η Επιχείρησή μας, δεν φέρει καμία ευθύνη για την τύχη του προϊόντος μετά την παράδοση του προς αποστολή.
Α5.-Κατ’ εξαίρεση τα προϊόντα με έκπτωση του -50% και μεγαλύτερη, δεν αλλάζονται.
Α6.-Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε εκπτωτικά προϊόντα ή σε προϊόντα με έκπτωση -50% και άνω.
Α7.-Τα προϊόντα σε έκπτωση αλλάζουν μόνο με προϊόντα σε έκπτωση.
Β.- ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ:
Β1.- Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται άθικτο, καθαρό και αχρησιμοποίητο, δηλαδή, να είναι τυποποιημένο όπως κατά την παραλαβή του, να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια, να μην έχει φορεθεί και χρησιμοποιηθεί και να μην έχει πλυθεί, χωρίς καμία φθορά η ελάττωμα, που προέκυψε μετά την παράδοσή του, όπως λ.χ. ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής. Σε διαφορετική περίπτωση το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος.
Β2.- Η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος γίνετε μόνο μέσω ACSCourier (ισχύει μόνο για την Ελλάδα και Κύπρο).
Β3.- Τα έξοδα της επιστροφής, ή της αλλαγής, που γίνεται για πρώτη φορά, στο ίδιο προϊόν, τα επιβαρυνόμαστε εμείς, υπό τον όρο ότι η επιστροφή ή η αλλαγή οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα.
Β4.- Σε κάθε άλλη περίπτωση αλλαγής, στο ίδιο προϊόν, τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής (αν υπάρχουν) επιβαρύνουν εσάς.
Β5 – Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής, στο ίδιο προϊόν, τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής (αν υπάρχουν) επιβαρύνουν εσάς. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει.
Β5.- Η απόφαση σχετικά με το πως θα διεκπεραιωθεί η αλλαγή του προϊόντος σας είναι δεσμευτική. (Αν για παράδειγμα αποφασίσετε να κάνετε αλλαγή προϊόντος με κάποιο άλλο, δεν μπορείτε μετά να μεταβάλλετε άποψη και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων).
Γ.- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΕ ΝΟΥΜΕΡΟ
Γ1.- Δεν υφίσταται οικονομική σας επιβάρυνση ως προς το κόστος αλλαγής σε νούμερο στο ίδιο προΐόν. ( δωρεάν). υπό τον όρο ότι η επιστροφή ή η αλλαγή οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα. (αφορά την 1η αλλαγή).
Γ2.- Η αλλαγή γίνεται χέρι με χέριδιαμέσου κούριερ.
Γ3.- Σε περίπτωση που δεν υπάρχει στο κατάστημά μας το νούμερο που ζητάτε για την αλλαγή, μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή σε σχέδιο στο ΙΔΙΟ ποσό, όπου και εδώ το κόστος αλλαγής είναι δωρεάν, ή κάποιο άλλο προϊόν.
Δ.-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ
Δ1.- Στις αλλαγές με διαφορετικό προϊόν χρεώνεστε μόνο το κόστος μεταφορικών και γίνεται αφαίρεση της τιμής του προϊόντος που επιστρέφετε. Δηλαδή, αν διαμένετε στην Ελλάδα επιλέξετε τρόπο πληρωμής τραπεζική κατάθεση και θέλετε να επιστρέψετε μία μπλούζα που κοστίσει 20,00€ και να την αλλάξετε με ένα παντελόνι αξίας 25,00€ το ποσό πληρωμής θα είναι 10,00€ (5,00€ το ποσό της αλλαγής + 5,00€ έξοδα αποστολής).
Δ2.- Η αλλαγή γίνεται χέρι με χέρι, διαμέσου κούριερ.
Ε.- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΣΤΩΣΗΣ ΠΟΣΟΥ
Ε1.- – Σε περίπτωση που δεν θέλετε να αγοράσετε κάποιο άλλο προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, προκειμένου να προβείτε στην διαδικασία αλλαγής, σας δίνεται ή δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν σε άριστη κατάσταση μόνο με ACSCourier, με δική μας χρέωση. Αφού παραλάβουμε την επιστροφή σας και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο επιστρεφόμενο προϊόν ενημερώνεται το σύστημα μας για το πιστωτικό υπόλοιπο σας ίσο της αξίας του επιστρεφόμενου προϊόντος. Το πιστωτικό ποσό μπορείτε να το χρησιμοποιείστε χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό, για επόμενη αγορά σας!
ΣΤ.- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
ΣΤ1.- Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του δέματος. Ο όρος Α2 ισχύει και στην περίπτωση αυτήν. Μετά το πέρας αυτών δε μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.
ΣΤ2.-Το κόστος επιστροφής είναι 5,00 ευρώ και αφαιρείται από το ποσό που θα σας επιστραφεί.
ΣΤ3.-Τα χρήματα επιστρέφονται στο λογαριασμό σας εφόσον έχει γίνει ο απαραίτητος ποιοτικός έλεγχος των εμπορευμάτων. Τα χρήματα επιστρέφονται σε διάστημα 1-7 ημερών, από την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς.
ΣΤ4.- Επισημαίνεται ότι η χρέωση αφορά τον παραλήπτη.
ΣΤ5.- Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε εκπτωτικά προϊόντα ή σε προϊόνταμε έκπτωση -50% και άνω.
Όλα τα προϊόντα μας και οι παραγγελίες μας έχουν υποστεί, λεπτομερή έλεγχο ποιότητας και αποστέλλονται από εμάς σε ειδικά περιποιημένες συσκευασίες.
Σε περίπτωση σφάλματος είτε στο νούμερο είτε στο προϊόν ή και στην κατάσταση του προϊόντος (ελαττωματικό) τα έξοδα επιβαρύνουν το κατάστημα μας. Και σ αυτή την περίπτωση επικοινωνείτε μαζί μας προς διευθέτηση του προβλήματος.
Οι αλλαγές εκτός της Ελληνικής Επικράτειας επιβαρύνουν τον πελάτη.
Είμαστε στην διάθεση σας να σας ενημερώσουμε και να σας βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις παραπάνω διαδικασίες μέσω email: evasline21@gmail.comή μέσω μηνύματος στη σελίδα μας στο Facebook ή στο Instagram ή μέσω τηλεφώνου: +30 2410 534142!
Η διεύθυνση αποστολής είναι: Ευαγγελία Κωτσάκη, Πρικλέους 26Α Γιάννουλη Λάρισα
Σας ευχαριστούμε,
Με εκτίμηση
Ευαγγελία Κωτσάκη